دلم برای صیادم تنگ شده

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

  پایگاه  صاعقه::صبح روز بعد از خاکسپاری شهید صیاد شیرازی، خانواده‌اش نماز صبح را خواندند و به طرف بهشت زهرا(س)، بر سر مزار صیاد رفتند، اما پیش از آنها شخص دیگری هم آمده بود. مقام معظم رهبری فرمودند: «دلم برای صیادم تنگ شده، مدتی است ازش دور شده‌ام.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از   دفاع پرس، قرار بود صبح روز عید غدیر برود خدمت آقا و درجه سرلشکری‌اش را بگیرد. همه تبریک گفتند. صیاد شیرازی در جواب تبریک دوستان گفت: «درجه گرفتن فقط ارتقای سازمانی نیست وقتی آقا درجه را روی دوشم بگذارند، حس می‌کنم از من راضی هستند. وقتی ایشان راضی باشد امام عصر(عج) هم راضی‌اند. همین برایم بس است. انگار مزد تمام سال‌های جنگ را یکجا بهم داده‌اند.»  

صبح روز بعد از خاکسپاری شهید صیاد شیرازی، خانواده‌اش نماز صبح را خواندند و به طرف بهشت زهرا(س)، بر سر مزار صیاد رفتند، اما پیش از آنها شخص دیگری هم آمده بود. مقام معظم رهبری فرمودند: «دلم برای صیادم تنگ شده، مدتی است ازش دور شده‌ام.»

آقای حسین حیدری (از شاگردان حضرت آیت الله بهاءالدینی) نقل کرده است: وقتی امام ارواحنا فداه با از دست دادن نایب و یار و بازویش وحشت زده شود، حساب پیشوایان غیرمعصوم معلوم است. برای تسلی دل معظم له عرض کردم صیاد می‌بایست در دوران جنگ کشته می‌شد. چون جنگ اسلام و کفر باقی بود، خدا او را نگه داشت و امروز که او با درخواست خودش شهادت را از خدا خواست، شهید می‌شود...وقتی اینها را عرض کردم مقام معظم رهبری دو مرتبه فرمود: خوشا به حالش!

نماهنگ شکوه نیایش


این صفحه را به اشتراک بگذارید